Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria ter Maat. Meer weten? Ontdek meer
Elisabeth
24 jun 2026 om 19:14
ja zoals altijd goed en lekker warm eten.
senn
21 jun 2026 om 19:57
Super goed gedaan!
Desiree
20 jun 2026 om 22:04
de kroketten zaten verfrommeld in een zakje en waren niet meer te eten waren daarnaast slap. viel erg tegen
Kim
15 jun 2026 om 21:30
- heerlijke patat en zeer vriendelijke bezorging
Robert
3 jun 2026 om 8:46
snelle levering en een super vriendelijke bezorger
Rinaldi
30 mei 2026 om 18:55
WAARDELOOS!! We waren al bijna 2uur aan het wachten, er stond dat ze onderweg waren en ik belde ze op. Toen vertelde ze dat ik maar moest bellen naar Thuisbezorgd.Na 3 min praten hadden ze toch opeens mijn bestelling wel, L-L verhaal kreeg ik en geen eten
maikel
29 mei 2026 om 19:59
het was lekker foed warm ook. dank je
Elisabeth
28 mei 2026 om 19:33
alles prima in orde en lekker gegeten.
Elisabeth
19 mei 2026 om 19:43
alees prima verzorgd en de zigeuner snitsel was perfect.