CAFETARIA TER MAAT

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 1351 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria ter Maat. Meer weten? Ontdek meer

24 jun 2026 om 19:14 ja zoals altijd goed en lekker warm eten.
21 jun 2026 om 19:57 Super goed gedaan!
20 jun 2026 om 22:04 de kroketten zaten verfrommeld in een zakje en waren niet meer te eten waren daarnaast slap. viel erg tegen
15 jun 2026 om 21:30 - heerlijke patat en zeer vriendelijke bezorging
3 jun 2026 om 8:46 snelle levering en een super vriendelijke bezorger
30 mei 2026 om 18:55 WAARDELOOS!! We waren al bijna 2uur aan het wachten, er stond dat ze onderweg waren en ik belde ze op. Toen vertelde ze dat ik maar moest bellen naar Thuisbezorgd.Na 3 min praten hadden ze toch opeens mijn bestelling wel, L-L verhaal kreeg ik en geen eten
29 mei 2026 om 19:59 het was lekker foed warm ook. dank je
28 mei 2026 om 19:33 alles prima in orde en lekker gegeten.
19 mei 2026 om 19:43 alees prima verzorgd en de zigeuner snitsel was perfect.
17 mei 2026 om 3:02 Top!
15 mei 2026 om 21:06 Was heerlijk